هتل ۵ ستاره لارس پارک در استانبول
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ۵ ستاره لارس پارک در استانبول

هتل ۵ ستاره لارس پارک در تور استانبول 94 در یکی از بهترین مناطق شهر استانبول واقع شده و تنها ۵ دقیقه با مرکز خرید و مرکز تفریحی میدان تاکسیم که مرکز شهر استانبول می باشد، فاصله دارد.

محیط این هتل بسیار شیک و مجلل طراحی شده و شامل یک باغ بسیار زیباست که حتی در فصل زمستان هم سبز است. شما میتوانید در این باغ زیبای هتل لارس پارک استراحت کنید و از انواع غذا ها و نوشیدنی های مستقر در این محوطه لذت ببرید

هتل ۵ ستاره لارس پارک در استانبول

هتل ۵ ستاره لارس پارک تور استانبول 94 دارای یک سالن بدن سازی بسیار مجهز است و شما می توانید به تمرینات ورزشی خود دراین سالن بدنسازی بپردازید و از چشمه آب معدنی، سونا وحمام های ترکی این مجموعه استفاده کنید و از یک ماساژ آرامش بخش لذت ببرید و اگر تمایل به یک شنای حسابی دارید حتما از استخر این مجموعه بهره ببرید. هتل لارس پارک دسترسی رایگان به اینترنت را برای شما فراهم نموده است، همچنین هتل داری یک مرکز خدمات زیبایی و یک آرایشگاه مجهز است.

این هتل حتی به فکر ملاقات ها و مسائل کاری شما نیزبوده و بدین منظور فضایی 900 متر مربعی برای انجام چنین فعالیت هایی برای شما فراهم کرده است. بعد ازانجام کار و تفریحات ، غذاهای رستوران های ترکی یا ایتالیایی و نوشیدنی های مناسب در کنار استخر منتظر شماست.

هتل ۵ ستاره لارس پارک در استانبول

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ۵ ستاره لارس پارک در استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: